Pages

Wednesday, January 6, 2010

Taklimat Ko-kurikulum 2010

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA, Langgar 6 Jan. - Unit Kokurikulum MMPS membuka tirai 2010 dengan taklimat ko-kurikulum untuk tahun 2010 yang telah disampaikan oleh PK Kokurikulum Cikgu Norbayah Bt Abd Razak di bilik mesyuarat MMPS hari ini. Dalam taklimat tersebut Cikgu Norbayah turut mengumumkan nama guru-guru yang diamanahkan untuk menjadi guru pengelola bagi setiap badan dan persatuan, kelab sukan dan unit beruniform.

Banyak pertukaran yang berlaku berbanding tahun lepas, antaranya Us Abd Halim diamanahkan menjadi guru pengelola BDK menggantikan Us Abdullah Talib, manakala Ust Abdullah Talib pula diamanahkan sebagai guru pengelola Pertinam. Us Aminuddin pula mengetuai PBSM menggantikan Us Izuan dan banyak lagi pertukaran yang diharapkan dapat merancakkan lagi aktiviti kokurikulum di MMPS sepanjang tahun ini.

Pada taklimat tersebut juga menyaksikan perlantikan SU Kokurikulum yang baru iaitu Cikgu Shahrani Bt. Salleh. Cikgu Norbayah mengakhiri taklimat pada hari ini dengan mengucapkan ribuan terima kasih semua guru yang memberi kerjasama yang baik.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP