Pages

Sunday, February 28, 2010

Pertandingan Gubahan PPIM

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA,Langgar 24 FEB - Pergerakan Puteri Islam Malaysia telah mengadakan satu aktiviti gubahan daripada kain-kain terpakai sbg satu aktiviti pada minggu ini. Aktiviti ini disertai oleh sebahagian ahli PPIM yg hadir iaitu seramai 50 orang pelajar. Aktiviti gubahan ini juga merupakan satu aktiviti yg paling disukai dalam kalangan pelajar.

Aktiviti ini berlangsung pada jam 3.00 petang di kelas 5 Amanah. Aktiviti ini juga bertujuan bagi memantapkan idea para pelajar dalam aspek mencipta kretiviti masing-masing. Selain itu,dapat mencungkil bakat para pelajar serta dapat memahirkan pelajar tersebut dalam bidang itu lagi. Di samping itu,aktiviti ini juga turut memupuk semangat kerjasama sesama ahli bagi menghasilkan satu mutu kerja yg proaktif dan dinamik. Aktiviti ini dipantau oleh guru penasihat badan iaitu Ustzh Khadijah Che Ros, ustzh Romlah Osman, Ustzh Faezah dan Ustzh Rosnida di samping menunjuk ajar para pelajar.

Di akhir aktiviti ini, para pelajar sempat mempamerkan hasil gubahan mereka dan dapat menilai sendiri hasil gubahan mereka. Secara keseluruhannya,para pelajar amat berpuas hati dgn aktiviti tersebut. Aktiviti berakhir pada jam 4.50 ptg.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP