Pages

Sunday, February 28, 2010

Program Mentor Mentee Kali ke-2

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA, Langgar 20 FEB - Sekolah mengadakan hari ganti persekolahan ini dengan menganjurkan program mentor mentee kali kedua dan merupakan aktiviti bulan 2..
Program ini bermula pada pukul 8.00 pg dalam kelas masing-masing atau mana-mana tempat yg sesuai.Pada hari tersebut pihak mentor di arahkan supaya setiap mentee mereka menyenaraikan seberapa banyak perkara yang dirasakan telah membuang masa mereka dalam kehidupan seharian.

Setelah selesai menyenaraikannya, setiap pelajar dikehendaki membentangkannya di hadapan sahabat-sahabat. Pelajar yang paling banyak menyenaraikannya telah dianugerahi sedikit cenderahati oleh mentor mereka iaitu tag yg tertulis "PENYAMUN OF THE YEAR".

Setelah selesai memberi anugerah, pelajar dibahagikan kepada beberapa kumpulan untuk sesi perbincangan dalam kumpulan tentang "Pengurusan Masa yg wajar kepada Seorang Pelajar".
Akhir sekali,para mentor membuat sedikit konklusi kpd para pelajar tntg aktiviti yg dijalankan..Majlis berakhir pada pukul 10.00 pg.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP