Pages

Tuesday, March 30, 2010

Kem Kepimpinan Perdana MMPS 2010

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA, Langgar 25, 26 dan 27 Mac - Badan Dakwah & Kebajikan dengan kerjasama Badan Pengawas & Tatatertib telah sebulat suara menganjurkan Kem Kepimpinan Perdana MMPS 2010 pada 25, 26 dan 27 Mac 2010 bertempat di Maktab Mahmud Pokok Sena.

Kem yang berlangsung selama 3 hari 2 malam ini disertai oleh 150 orang peserta yang terdiri daripada Pengawas Sekolah, Ajk Badan Dakwah, Ketua Tingkatan, Penolong Ketua Tingkatan dan AJK Tertinggi Persatuan-persatuan serta Pengawas Perpustakaan.

Objektif kem kepimpinan ini diadakan antaranya ialah :

  1. melahirkan kepiminan pelajar yang berkaliberdan berketerampilan.
  2. Menambahkan ilmu kepimpinan dalam kalangan pemimpin sekolah.
  3. Mewujudkan kesatuan dari sudut pemikiran, amalan dan gerak kerja dalam kalangan pemimpin sekolah.
  4. Memantapkan lagi jati diri,ketahanan mental fizikal dan rohani kepimpinan MMPS.

Dalam kem ini,peserta dilatih menepati masa, mematuhi peraturan serta peka terhadap arahan yang diberikan.Kem ini dibimbing oleh Akademi Fasilitator Islam Kedah (AFIK) yang terdiri daripada 6 fasi muslimin dan 11 fasi muslimat serta dibantu oleh urusetia yg telah dilantik khas bagi menjayakan kem kepimpinan ini.

Dengan segala kesyukuran pihak sekolah mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yg terlibat bg menjayakan dan melancarkan kem kepimpinan ini dengan sempurnanya.


Lagu Tema Kem Kepimpinan Perdana :

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Blog ini merupakan laman rasmi Buletin MMPS yang diletakkan di bawah seliaan Unit Penerangan Badan Pengawas dan Tatatertib MMPS 2010.
Segala cadangan saranan boleh email kepada buletinmmps@gmail.com

Dokumen Pengawas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP