Pages

Monday, August 16, 2010

Hari Temu Waris 2010

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA, Langgar 22 Julai - Pihak sekolah telah mengadakan satu program Hari Temu Waris 2010. Program bertujuan menghubungkan pihak waris dan guru-guru MMPS dalam memastikan kejayaan pelajar-pelajar MMPS dalam bidang akademik dan sahsiyah. Kehadiran waris yang memberangsangkan memberi semangat kepada anak-anak yang sedang berjuang menuntut ilmu di bumi maahad ini. Pertemuan diatur mengikut kelas masing-masing.

Kelihatan Ust Aminuddin sedang melayan seorang waris pelajar

Ada kelas yang menyediakan jamuan untuk ibubapa yang hadir.

Pelajar Ting 1 mengerumuni guru kelas Teacher Azizah kerana tidak sabar nak tengok result peperiksaan.

Kelihatan waris sedang menunggu giliran untuk bertemu Ust Abdul Halim guru kelas Ting 4 Arif

Lain pula halnya dengan pelajar Ting 6 Ariff yang berkenduri durian pada hari tersebut kerana ramai waris mereka tidak dapat hadir. Buah-buahan ditaja oleh Ust Zukri.

Read more...

Idul Ilmie MMPS 2010

MAKTAB MAHMUD POKOK SENA, Langgar 8 Julai - Majlis Idul 'Ilmie yang menjadi acara tahunan sekolah berlangsung dengan jayanya. Majlis yang dirasmikan oleh Ybhg Ustazah Rokiah yang merupakan Ketua Sektor Akademik Lembaga Maktab Mahmud Negeri Kedah telah dipengerusikan oleh Al-Fadhil Ust Abdul Halim dan Al-Fadhil Ust Abdull Hj Talib.







Read more...
Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Blog ini merupakan laman rasmi Buletin MMPS yang diletakkan di bawah seliaan Unit Penerangan Badan Pengawas dan Tatatertib MMPS 2010.
Segala cadangan saranan boleh email kepada buletinmmps@gmail.com

Dokumen Pengawas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP