Pages

Tuesday, April 5, 2011

Hari Bersama AADK


Ustaz Lutfi yang sedang rancak memberi ceramah


Maktab Mahmud Pokok Sena, Langgar 5 April 2011 - Agensi Anti Dadah Kebangsaan Negeri Kedah (AADK) telah berjaya melaksanakan program khas bersama pelajar Maktab Mahmud Pokok Sena dalam memperkenalkan tentang apa itu dadah dan kesan-kesan akibat penyalahgunaan dadah di samping membina semangat para penuntut ilmu MMPS supaya membenci dadah yang selama ini telah lama menghantui diri sebahagian masyarakat yang hilang tujuan hidup.

Ceramah dalam program tersebut disampaikan oleh wakil bahagian hal ehwal agama AADK Negeri Kedah iaitu Encik Lutfi. Beliau memulakan ceramah beliau dengan memperkenalkan diri beliau kemudiannya menanam ikrar dalam jiwa anak-anak pelajar dengan laungan keramat 'kami benci dadah'. Seterusnya beliau meneruskan ceramah dengan memperkenalkan buruknya najis dadah dan hukuman yang dikenakan bagi bagi mereka yang mengedar dadah disamping pelbagai penerangan yang berkaitan dengan dadah.


Antara wajah ketika program:


Para pelajar sedang mengurut rakan masing-masing seperti yang dipinta penceramah




Ketika ceramah baru sahaja selesai





Ish!3 sempat lagi buat gaya!!




Pameran AADK ketika program

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Blog ini merupakan laman rasmi Buletin MMPS yang diletakkan di bawah seliaan Unit Penerangan Badan Pengawas dan Tatatertib MMPS 2010.
Segala cadangan saranan boleh email kepada buletinmmps@gmail.com

Dokumen Pengawas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP